Lech kaczyński wydaje nową ksiażkę!

Nowa książka lecha kaczyńskiego

🙂

Co by tu napisać?

Jak widzicie zaniedbuję tego bloga, jednak zapowiadam rehabilitację! Zaniedługo nowe wpisy dot. polityki,gier itp. ^^

Pozdrawiam

Blog martwy, ale nie ja ;)

Pewnie, wielu(? xD) z was wchodząc na tego bloga, pomyśleliście sobie, że dawno o tym blogu zapomniałem, jednak to nie do końca jest prawda.
Ponieważ zupełnie nie wiem o czym pisać, jednak ostatnio przeglądając sobie statystyki bloga
zaciekawił mnie fakt, że blog generuje średnio 30 unikalnych odwiedzin tygodniowo(tak mam czym się pochwalić ;)).
Głównie dzięki temu, że jakiś czas temu umieściłem crack’a no-cd z warcraft III TFT xD
Z mojego servera został on pobrany ok. 250 razy w ciągu 3 miesięcy😉 to i tak bardzo dużo, biorąc pod uwagę fakt „sporej” publiczności czytającej mojego bloga😉

No cóż zachęcony tym moim małym sukcesem, postanowiłem w najbliższym czasie napisać jakiś art ;].

A co u mnie? Nic ciekawego.
Dzisiaj kupiłem sobie odtwarzacz multimedialny Philips 3125/02, bardzo możliwe że w najbliższym czasie opublikuje test tego odtwarzacza, co prawda Ipod to niejest, ale na moje potrzeby mi wystarcza🙂.

Have a nice day!
Your ~zeo

Moja Vista :)

mojavista.jpg

Warcraft III 1.21 No-CD Crack

Codziennie wieczorami gram sobie w DotA na Battle.net
Niestety, aby zagrać muszę wkładać płytę, a jest to bardzo denerwujące ponieważ przez to niszczy mi się płyta z frozen throne😦.
Dlatego poszukałem i znalazłem Crack na najnowszą wersję Warcraft 1.21😉
Dzięki „lekarstwu”, które zamieszczam gra chodzi bez wkładania płyty.
Naprawdę w necie ciężko było znaleść crack’a dzięki któremy Battle.net by chodził (mimo posiadania oryginalnego CD-keya).

Pobierz: Warcraft III: TFT 1.21 No-CD Crack

A na koniec, obrazek mojego hero z ostatniej mojej partii w DotA😉

Moj hero dota

Ceny iPoda na świecie

Dzisiaj surfując po necie natrafiłem na opis pięknego czarnego urządzenia firmy Apple z potężną jak na odtwarzacze pamięcią 80GB. Patrząc na zdjęcie aż ślinka ciekła, pomyślałem sobie – Muszę to mieć! Niestety cena była nie mała – 1,649 PLN. Nieżle co? Pomyślałem sobie, że to już koniec moich marzeń o tym boskim jak dla mnie odtwarzaczu. Więc z powodu braku zajęcie zaciekawiło mnie to czy ten jakże drogi iPod kosztuje równie dużo w innych krajach, postanowiłem zebrać wszystko do kupy i oto co mi wysżło:

Apple iPod 80 GB black
Polska: 1 649,00 PLN
USA: $349 (~1,029 PLN)
Niemcy: 399 Euro (~1,558 PLN)
Austria: 408,60 Euro (~1,593 PLN)
Hiszpania: 379 Euro (~1,480 PLN)
Chiny: RMB 3,298 ?
Francja: 406 Euro (~1,586 PLN)

Jak widać ceny są w miare podobne pozatymi w USA, kupując w USA zaoszczędzimy ponad ~600zł, oczywiście mieszkamy w polsce, chociaż w sumie jeżeli bilet do USA wyszedł w dwie strony wyszedł 300-400 PLN, to i tak sie bedzie bardziej opłacać i w dodatku można trochę świata zwiedzić😛

Zródła:
Oficjalne sklepy apple.com, Kursy Walut z 26.02.2007

Waaazzzzzuuuupppp??

Jest 0:05 jestem po urodzinach u babci i jest zajebiścieeee…. ;]

Pro Gamer? ;D

Więc wstałęm dzisiaj sobie rano, i pierwsze co sobie pomyślałem to: kur** to dzisiaj przedostatni dzień ferii ;/

No ale cóż jak to szybko leci wydaje mi się, że dopiero co skończyłem lekcje 2 tygodnie temu ciesząc się jak dziecko, że nie będę widzieć tych wszystkich ludzi ;D

Ale cóż wczoraj byłem w Silesi na turnieju Need for Speed: Most Wanted. No jak zwykle niestety nic nie udało mi sie wygrać, ale chociaż dostałem się do Finału w którym miałem coś koło 5 miejsca.🙂 Ogólnie to jestem z siebie dumny wkońcu ja bym nigdy nie przypuszczał, że wejde do finału w jakieś grze.

A co z feriami? Nic. Uważam je za nic niezwykłego siedziałem w domu i wychodziłem na dwór, ale i tak niespełniłem swoich postanowień co miałem je w te ferie wykonać ;]. Jakie to postanowienia? Zostawie to już dla siebie ;* ale wkońcu jeszcze nie koniec tych ferii… ale mimo że to mało prawdopodobne, że to „coś” mi się uda..

Ale cóż jak miawia Ferdynant Kiepski

„Są rzeczy, które się nawet fizjologom nie śniły” :)

Prawda o tobie

Prawda...

Lastfm :)

 http://www.lastfm.pl/user/Cool_Zeo

~.^

« Older entries