Pro Gamer? ;D

Więc wstałęm dzisiaj sobie rano, i pierwsze co sobie pomyślałem to: kur** to dzisiaj przedostatni dzień ferii ;/

No ale cóż jak to szybko leci wydaje mi się, że dopiero co skończyłem lekcje 2 tygodnie temu ciesząc się jak dziecko, że nie będę widzieć tych wszystkich ludzi ;D

Ale cóż wczoraj byłem w Silesi na turnieju Need for Speed: Most Wanted. No jak zwykle niestety nic nie udało mi sie wygrać, ale chociaż dostałem się do Finału w którym miałem coś koło 5 miejsca.🙂 Ogólnie to jestem z siebie dumny wkońcu ja bym nigdy nie przypuszczał, że wejde do finału w jakieś grze.

A co z feriami? Nic. Uważam je za nic niezwykłego siedziałem w domu i wychodziłem na dwór, ale i tak niespełniłem swoich postanowień co miałem je w te ferie wykonać ;]. Jakie to postanowienia? Zostawie to już dla siebie ;* ale wkońcu jeszcze nie koniec tych ferii… ale mimo że to mało prawdopodobne, że to „coś” mi się uda..

Ale cóż jak miawia Ferdynant Kiepski

„Są rzeczy, które się nawet fizjologom nie śniły” :)

Skomentuj

